מתום תקופת השכירות ועד שינויים במבנה העסק - סיבות רבות מביאות חברות ועסקים להעתיק את משרדיהם למקום חדש.
העומס רב הכרוך במעבר כזה מביא לכך שפעמים רבות הטיפול בעדכון הניירת המשרדית והחומר השיווקי נדחק הצידה ועולה רק לאחר המעבר – רגע אחד מאוחר מידי. ואז - הפיתרון המקובל בד"כ הוא שימוש בניירת הישנה תוך מחיקת הכתובת הקודמת ועדכון הכתובת החדשה בכתב יד. אבל זה לא חייב להיות כך.
העברת כל הטיפול לבית דפוס מקצועי ואמין לא רק שתקל עליכם, אלא גם יכולה להיות הזדמנות נפלאה לרענון הניירת וליצירת סדר ובקרה על מלאי הניירת המשרדית והחומר השיוקי.
הודעה על החלפת כתובת: באמצעות גלויה מעוצבת ויפה תוכלו ליידע את לקוחותיכם מבעוד מועד על המעבר המתוכנן והכתובת החדשה.
הזמנה לחנוכת בית/הרמת כוסית: יכולה להתבצע בקו העיצובי שבו עוצבה הגלויה ועל ידי כך ליצור המשכיות ולקשר את העיצוב עם העסק/המוצר שלכם.
ניירת משרדית: הזמנה מראש של כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, מעטפות, מזכרים וטפסים תאפשר לכם להתחיל לעבוד באופן שוטף מיד עם השלמת המעבר, ללא צורך בהמתנה לחוצה או בביצוע תיקונים בכתב יד.
כרזות וחומר פרסומי: באותה ההזדמנות תוכלו להדפיס כרזות יפות למשרדים החדשים עם או בלי קאפא ולמינציה וכן לרענן את הפרוספקטים, הפולדרים ויתר חומרי השיווק שלכם.
טיפ חשוב לסיום: הזמנה כוללת של כל המוצרים יחד תאפשר שמירה על הקו העיצובי והוזלה של העלויות.
דנה צימרין, בתי דפוס קוויק קופי